Aveți vreo posibilitate de a înlocui butonul Home ȘI să aveți Touch ID încă funcțional?

iphone 6

Lansat pe 19 septembrie 2014, acest iPhone cu ecran de 4,7 inch este versiunea mai mică a iPhone 6 Plus. Identificabil cu numerele de model A1549, A1586 și A1589.



Rep: 667



Publicat: 11/04/2016



Fac o mulțime de reparații de telefon și am câțiva clienți care au încercat să înlocuiască ecranul de pe iPhone-urile lor singuri și să-și găsească butonul de acasă (mai ales cablul flex).



Există vreo posibilitate ca funcția Touch ID să funcționeze din nou fără a fi reparată sau înlocuită de Apple?

Comentarii:

Este posibil, dar numai centrul Apple poate face asta și am înlocuit ecranul clientului și butonul de pornire la magazinul Apple și a funcționat după ce au înlocuit acest lucru. trebuie reparat după înlocuire, dar nu știu cum.



06/12/2017 de David

Știe cineva cât costă înlocuirea butonului de acasă la centrul Apple? Și Apple Care este necesară în mod special pentru înlocuire?

08/07/2017 de Sem B

Pentru a înlocui butonul de pornire cu Apple ar costa 80 USD

06/11/2017 de Tyler Shelley

Am comandat un iPhone SE înlocuitor în urmă cu câteva zile, de când vechiul meu s-a spart și, când a venit, am aflat că a fost recondiționat. Touch ID nu funcționa de când butonul de acasă a fost înlocuit, așa că l-am schimbat pe cel de pe telefonul meu original, apoi l-am pus în modul DFU și l-am resetat. Chiar dacă am un buton original, funcțional, nu funcționează.

01/02/2018 de Feni

Mulțumesc Tyler pentru aceste informații, nici eu nu știam asta. De asemenea, pe măsură ce fac reparații prin iCracked, știți ce informații aș avea nevoie (dacă există) pentru a putea corecta și repara acea componentă Touch ID, deoarece nu este proprietatea mea personală?

27.02.2018 de Ciad

30 de răspunsuri

Soluție aleasă

Rep: 60.3k

Literal nu este posibil dacă înlocuiți butonul.

Este posibil să împărțiți butonul de acasă rupt la loc dacă aveți abilitățile. Cu toate acestea, nu există „cip” pe un buton de pornire iPhone 6. Singurul cip este senzorul fuzionat pe fața safirului butonului, nu este posibil să scoateți cipul din buton sau să extrageți date din acesta.

Comentarii:

Mulțumesc foarte mult pentru informațiile „frate

10/08/2017 de Mushtaq Mahomed

@tomchai Păreți foarte reputați, așa că mi-ar plăcea să vă pun o întrebare cu privire la butoanele de pornire iPhone 7/7 +. Când am făcut o înlocuire pe ecranul meu 7+ am fost nesăbuit și am rupt puțin jumătatea superioară a flexului, iar acum funcția Touch ID și clic nu mai funcționează. Planul meu este să iau un buton de pornire iPhone 7 care nu este deteriorat și să schimb U10 astfel încât să am originalul U10 pe noul cablu flexibil, se pare că acest lucru va remedia doar funcția de clic, dar nu și Touch ID. Știți ce cip este pentru Touch ID pe butonul de pornire flex? Aș vrea să știu, astfel încât să pot schimba atât acel cip, cât și U10 pe noul flex, astfel încât butonul de acasă al telefonului meu să funcționeze corect. Multumesc mult.

04/02/2018 de Ethan

Senzorul de sub buton găzduiește criptarea Touch ID, deci numai butonul original va funcționa.

05/02/2018 de Tom Chai

Cota bună ..

02/03/2018 de pattonki

Ethan, nu va fi. Turtle (U10) nu va funcționa dacă MESA nu se potrivește, iar Turtle nu este oricum asociat cu dispozitivul, așa că mutarea ar fi inutilă.

psn continuă să mă deconecteze ps3

06/06/2018 de Ben Duffy

Rep: 115

De fapt am primit unul nou pentru a funcționa, am deconectat mai întâi bateria, am deconectat lcd-ul, bateria din nou a lăsat-o să pornească conectată la un computer, astfel încât să știți când a pornit, apoi deconectați din nou bateria, de pe lcd deconectați casa , apoi reatașați lcd-ul, lăsați-l să pornească, apoi opriți-l din nou, conectați din nou butonul de pornire și porniți-l, apoi opriți și restaurați în modul dfu, apoi va funcționa, practic rescrie codul pentru butonul de pornire , Am făcut acest lucru pe multe telefoane acum cu succes 100%, sper să vă ajute

Comentarii:

Ați încercat-o cu butonul de pornire original Apple de pe alt dispozitiv sau cu o piesă de schimb?

10.05.2017 de мОзеб

Am încercat metoda dvs. și în cazul meu pe iPhone 6S nu va funcționa

10.06.2017 de мОзеб

Poți să retipezi ceea ce ai spus, te rog, nu pot să înțeleg cu adevărat ce zici

10.07.2017 de Jadon simpson

a fost un buton acasă de la Apple, foarte interesant

10.08.2017 de Mushtaq Mahomed

Cum identificați un buton de pornire original Apple. Am aproximativ 20 de ecrane originale Apple și niciunul nu are un buton de pornire cu un măr pe el.

10.08.2017 de Richard Clausell

Rep: 12k

Nu că am găsit și am încercat cu siguranță. Cel mai bine îmi dau seama că există un cip în butonul Touch ID care este asociat cu placa logică din fabrică. Aceste informații sunt stocate undeva la nivel de bord, deoarece o ștergere / restaurare nu le resetează.

Touch ID este o securitate solidă destul de ciudată. Voi da Apple o victorie pe aceasta.

Comentarii:

Acest lucru se poate aplica numai iPhone 5s. Butonul de pornire iPhone 6 are un singur cip, senzorul în sine.

04/11/2016 de Tom Chai

Trebuie să existe ceva care să stocheze identificatorul.

Nu-i așa?

Adică ... nu este stocat pe farts de unicorn. Trebuie să existe ceva care să stocheze identificatorul butonului de acasă sau schimbarea butoanelor de acasă ar fi posibilă.

Dreapta?

04/11/2016 de Josh W

Da. Butonul iPhone 5s are 2 părți, cipul senzor din spatele cristalului și cipul controlerului de pe flex, de asemenea celălalt capăt al lanțului ar fi CPU A7. Cu toate acestea, începând cu iPhone 6, Apple a început să folosească o soluție cu un singur cip, cipul senzorului și cipul controlerului sunt unul și singur.

Am auzit oameni care repară flexia butonului de acasă prin îmbinarea capetelor rupte împreună, înlocuirea capacelor / șocurilor / rezistențelor care funcționează defectuos sau chiar migrarea cipului controlerului pentru iPhone 5s (nu este confirmat), dar migrarea cipului nu ar fi posibilă pentru butoanele de acasă de pe iPhone 6 și mai sus, deoarece există un singur cip și nu este posibil să îl scoateți din cristal.

05/11/2016 de Tom Chai

este lipit de cristal? Deoarece am un buton de pornire care are mici fisuri, dar funcționează, adică TOUCH ID etc. a trebuit să înlocuiască ecranul și a primit un nou buton de pornire cu noul ecran. Trebuie să înlocuiți butonul numai că nu arată bine cu butonul crăpat, vă rugăm să ajutați.

01/05/2017 de Mushtaq Mahomed

Puteți obține un „autocolant” receptiv Touch ID pentru a proteja butonul de pornire și funcționalitatea acestuia. Am unul, precum și un protector de sticlă securizată 5D, iar autocolantul este la culoare. Aproape că nu aș avea un strat suplimentar de protecție de 3 mm. Funcționează, de asemenea, cu securitatea Touch ID și toate aspectele orientate către Touch ID.

27.02.2018 de Ciad

Rep: 34,6k

Din păcate nu (de care sunt conștient). Este conectat la procesor cu un ID unic, deci dacă ambele nu se potrivesc, ID-ul tactil nu va funcționa. Apple a făcut acest lucru din motive de securitate.

Comentarii:

Am auzit că există o metodă de lipire (?) A cipului din flex sau ceva de genul ăsta .. Și nu ar fi posibil să cunoaștem ID-ul unic al procesorului și să-l schimbăm pe butonul home?

04/11/2016 de ppalfinger

Cât de tâmpit vrei să primesc? Înțeleg destul de bine cum funcționează, nu știu cum să-l explic într-o manieră simplă.

04/11/2016 de Josh W

În teorie, da. Dacă ați putea citi ID-ul procesorului și ați avea software pentru a schimba ID-ul de pe cipul de pe butonul de acasă, ați putea. Din câte știu, acest lucru nu a fost făcut încă.

S-ar putea face în viitor, dar, așa cum spune Josh, Apple este foarte strâns cu securitatea lor. Pentru a spune acest lucru, încă nu găsesc o modalitate de a reprograma cipurile SMC de pe MacBook-uri făcute cu ani în urmă, așa că nu le pot cumpăra noi și, în schimb, trebuie să le trag de pe panourile sparte ...

04/11/2016 de Reece

@joshw Vă rugăm să încercați să explicați :)

04/11/2016 de ppalfinger

Aceasta este logica mea:

Apple nu realizează împreună scanerul Touch ID și placa logică, dar nu puteți utiliza piese care nu se potrivesc, așa că la un moment dat sunt împerecheate. Touch ID-ul are un IC și telefonul are IC-urile sale, așa că la un moment dat cele două sunt împerecheate prin programare. Ar avea sens doar că atunci când software-ul este încărcat pe telefon, găsește identificatorul Touch ID și creează un cod intern unic. Dacă oricare dintre aceste părți este schimbată, codul nu se verifică și Touch ID nu reușește.

Din moment ce nicio cantitate de hacking software nu a reușit să decodeze sau să codeze acest lucru, este aproape sigur un eveniment unic, care nu poate fi refăcut fără a utiliza orice metodă utilizată în fabrică. Sunt obișnuit cu programarea Android, așa că în mintea mea este un fel de verificare MD5.

04/11/2016 de Josh W

Rep: 37

Există o modalitate de a păstra ID-ul tactil atunci când reparați un buton de pornire iPhone. Recondiționez telefoanele și vând apoi pe eBay. Am o grămadă de butoane de acasă și le-am amestecat și am nevoie să găsesc butonul de acasă potrivit pentru telefonul la care lucram. Am sunat la Apple și mi-au spus că se poate face, dar niciodată nu a trebuit să-mi spună cum, pentru că a trebuit să închid și chiar am crezut că reprezentanta nu știe despre ce vorbește ea.

Ei bine, în noaptea aceea fixam un telefon cu un ecran negru și apucam orice buton pentru a-l testa și am pus telefonul în modul de recuperare și după ce am început să-l configurăm, scanarea degetelor nu a eșuat și am putut folosi ID-ul tactil. În cazul în care am folosit un buton alb și Touch ID-ul funcționa și nu ar fi putut fi originalul, deoarece ecranul meu era un ecran negru. Am sunat din nou la Apple și mi s-a spus că da ar trebui să funcționeze. Ce mi-a explicat reprezentantul a fost că unele companii nu pun hardware-ul corect pe butoanele de acasă pe care le vând pentru a economisi bani, dar dacă achiziționați unul de calitate, acesta va putea reseta Touch ID-ul să funcționeze făcând un sistem complet restaurați în modul DFU. Deci, cine știa că puteți restabili Touch ID-ul, depinde doar de butonul de acasă pe care l-ați achiziționat. Au spus că Apple Store și Best Buy îl pot repara pentru dvs. și vă pot păstra Touch ID-ul.

Comentarii:

Acel buton alb de acasă, a fost butonul original Apple acasă, doar de pe alt iPhone?

19.09.2017 de Marko Himanka

Nu sunt sigur, dar reprezentantul Apple a spus că trebuie să fie de înaltă calitate. Cred că ar trebui să fie Apple. Aș apela la linia de ajutor iPhone de fiecare dată când sun, sunt foarte utile.

19.09.2017 de Richard

Nu pot confirma ce a spus Richard. După postarea ta, am fost foarte curios dacă această metodă ar funcționa, așa că am pus două iPhone-uri în afară și am încercat butonul Home de pe un iPhone pe celălalt, dar și după o resetare normală și o resetare în modul DFU, telefonul îmi oferă încă o atingere eroare ID ...

10.02.2017 de ppalfinger

Sunt destul de sigur că s-a întâmplat poate unul norocos de care mă îndoiesc. Am citit dacă asta se poate face cu jailbreak. Dacă acest lucru este adevărat, atunci acesta este cel mai probabil motiv pentru mine. Am citit dacă îl faci jailbreak, chiar dacă te întorci la butonul firmware Apples rămâne conectat. Am încercat să duplic și ceea ce mi s-a întâmplat și nu a funcționat din nou. Am luat butoane cu butoane originale le-am pus pe alte telefoane și nimic. Am sunat din nou la Apple și mi-au spus din nou că se poate face. Am început să simt că încearcă să mă determine să merg să schimb ecranul și butonul de la magazinul de mere. Au spus că cu siguranță funcționează. Nu știu dacă este adevărat. Vă gândiți să mergeți la magazinul de aplicații cu un telefon cu buton de acasă care nu funcționează și să înlocuiți ecranul și butonul. În acest fel voi ști dacă doar comută butonul care se preface că îl programează, dar am vorbit cu 4 reprezentanți Apple de pe telefon și toți mi-au garantat practic că s-ar putea face. Voi cerceta metoda jailbreak. Cred că aș putea avea o șansă mai bună așa.

10.02.2017 de Richard Clausell

Jailbreaking nu va funcționa, asocierea de securitate funcționează sub nivelul sistemului de operare. Există o rutină de asociere în firmware, dar necesită ca serverul Apple să semneze cererea, cum ar fi atunci când actualizați sistemul. Spre deosebire de actualizarea sistemului, acest server nu este de obicei disponibil publicului. Poate că s-a întâmplat o problemă, așa că cumva ai ajuns la ea și a semnat cererea pentru tine.

10.02.2017 de Tom Chai

Rep: 37

Nu întrebați cum am aflat acest lucru, dar cipul din butoanele TouchID „oficiale” nu este de fapt OTP până la urmă.

Este de fapt un e2prom, dar cu linia de tensiune de scriere externă direcționată printr-o siguranță de celulă, atunci când este scrisă devine „Zapped” și merge în circuit deschis sau cel puțin o rezistență foarte mare pentru ca orice încercare de rescriere să eșueze.

Modul de a remedia acest lucru ar fi ștergerea cipului cu raze X. Inutil să spun că ar fi periculos, dar lumina UV poate funcționa așa cum a făcut-o cu multe cipuri mai mici, dintre care este probabil să fie. Dimensiunea celulei este probabil în intervalul de micrometri, deci ar trebui să fie fezabilă cu ceva de genul unui Cool-X sau similar.

Comentarii:

Mă întreb dacă un degauser l-ar șterge. Pariez că ar fi

05/11/2020 de James

Rep: 25

Bună, un senzor Touch ID este unic pentru fiecare telefon. Nu îl puteți înlocui nici măcar cu unul original. Dacă funcționează, veți avea noroc, deoarece telefonul a defectat și se poate împerechea la noul senzor. Apple remediază butonul de acasă prin înlocuirea întregului ecran frontal și asocierea acestuia cu mașina Horizon. Apple face acest lucru și dacă aveți nevoie de înlocuirea ecranului. Cred că Best Buy poate repara, de asemenea, Touch ID, deoarece au avut Horizon Machine.

Comentarii:

Îmi pare rău, frate, am reușit de multe ori să cumpăr acest lucru. Există o tehnică de tastă rapidă / ciclu de alimentare care implică dfu, conectat la computer (sau iMac-ul meu în cazul meu) unde să dfu în timp ce este conectat, apoi rămâneți conectat la computer și opriți telefonul, deconectați ecranul și bateria (bateria mai întâi) apoi reconectați-vă hardware și scoateți-l din dfu cu modul de restaurare. Poate fi înțepător și dacă ți-e dor de sincronizarea pe o treaptă chiar și puțin, nu va funcționa.!

05/11/2020 de James

de ce nu faci un videoclip și îl postezi pe YouTube și faci milioane

06/12/2020 de Flarnitate

Rep: 13

Buna ziua,

doar ca să vă anunț cum .. Butonul Acasă de pe iPhone 6S s-a spart și trebuia să cumpăr altul. Am primit unul de la eBay, pentru aproximativ 5 $. L-am instalat și funcționează foarte bine. Cu excepția Touch ID. Am încercat cu restaurarea în modul DFU, așa cum au sugerat unii utilizatori de aici, dar nu am avut noroc să pun funcționalitatea Touch ID. Poate că este posibil doar cu butonul de pornire original de la Apple. Dacă cineva a găsit modalitatea de a obține funcția Touch ID după înlocuirea butonului de acasă, anunțați-mă.

Comentarii:

da, dacă aveți încă vechiul buton acasă

22.12.2020 de Micah

Rep: 1.1k

Am înlocuit ecranul de pe iPhone 5s Touch ID nu a reușit, din fericire, dacă flexul scanerului de amprentă original a pus-o înapoi pe telefon. Am un iPhone 6 Plus pentru a încerca în continuare, vă va anunța rezultatele în curând

Rep: 13

Apple ar trebui să schimbe butonul de acasă, am încercat chiar un buton de acasă iPhone 6 și l-am pus pe încă șase, dar Touch ID va funcționa doar cu butonul de acasă cu care a venit placa logică

Comentarii:

este posibil dacă aveți instrumentul pe care îl am

4 ianuarie de Micah

Rep: 25

Deci, toți ce întrebați despre „5s au informații cu cip stocabile”

Problema este că imaginați-vă un abac. Ai trei roșii și apoi trei albastru.

Desigur, este un rând de jetoane care citesc 1 și 0. Dar cititorul de cipuri

în interiorul telefonului vede cele trei roșii și trei albastre și spune ok.

Este cablat, în jetoane. Nu este un program lizibil ca atare

cipul a citit doar o serie de jetoane sub butonul de start, apoi

face este multumesc și spune da, ok asta sunt jetoanele potrivite în ordinea corectă.

Poate pentru a extinde puțin, există un algoritm care, după cipul de pe butonul de acasă

este „citit”, pune algoritmul în joc și spune da, 37 acesta este cel.

Concluzia este că nu există informații programabile care să fie stocate

Comentarii:

De fapt, cipul senzorului Touch ID are stocare internă programabilă, are firmware actualizabil și, probabil, zonă de stocare a cheilor securizată pentru asocierea cheii. Este scris din fabrică și poate fi scris și de către tehnicianul de service Apple în timpul reparării ecranului. Acum problema este că este necesară o comandă semnată digital pentru a reprograma acest lucru, doar Apple are cheia principală pentru aceasta. De asemenea, se pare că nimeni nu și-a dat seama cum să forțeze să citească sau să scrie acea zonă a cipului încă.

30.04.2018 de Tom Chai

Rep: 1

Am ip6s 64gb MKQP2J / A, verific că trebuie să fie de argint 64gb, dar iphone-ul meu este DE AUR cu inel de aur în jurul casei, touch id-ul funcționează bine! destul de ciudat nu? vreo idee ce se întâmplă cu iPhone-ul meu?

Comentarii:

Unde ați găsit informațiile (ip6s 64gb MKQP2J / A)?

Dacă a fost în setările dvs., poate aveți o altă placă principală și buton Home decât cea pe care a fost produsă iPhone-ul dvs.

10.02.2017 de ppalfinger

Rep: 1

salut, am aceeași problemă. Dar nu are sens să asociați butonul tactil original cu CPU, deoarece informațiile despre amprentă sunt situate undeva în placa logică.

Cu unele căutări pe internet, am reușit să găsesc câteva soluții, doar intrând în modul DFU și resetând iPhone-ul sau deconectând alimentarea pentru a-l spăla.

Ar putea fi noroc sau nu, dar din moment ce au făcut-o, merită încercat.

Comentarii:

Tipul acesta este cel mai lipsit de idei din lot

06/06/2018 de keats11

Rep: 1

De ce să fac lucrurile complicate, Ipad-ul meu funcționează cu amprenta digitală a soției, degetul meu, așa că de fiecare dată când doriți să utilizați acest Ipad Touch ID, ea ar trebui să fie acolo pentru mine, ???

Comentarii:

Puteți adăuga, de fapt, mai mult de o amprentă digitală pentru acces TouchID sau dezactiva TouchID și utilizați în schimb o parolă de 4 cifre sau 6 cifre.

13.09.2017 de Rachael Melville

Nu este posibil, iOS este atât de inteligent încât poate spune dacă tipăriturile sunt sau nu aceeași persoană) :)

14.09.2017 de imoddedit

Rep: 1

Dacă se întâlnește cineva cu situația mea, anunțați-mă care este cel mai bun mod de a rezolva situația mea. Chiar am probleme cu butonul meu de pornire iphone 6, unde este complet răsfățat. Și îmi amintesc că am avut o rezervă de un iPhone 6, dar numai placa de bază (internă) deteriorată. Fără daune externe. În principal, motivul pentru care am vrut să fac acest lucru doar datorită id-ului meu touch stricat și al celuilalt id de atingere al iPhone 6 de rezervă funcționează perfect. există vreo posibilitate de a înlocui placa de bază actuală cu cea de rezervă, astfel încât telefonul meu să funcționeze complet bine, cu funcția de identificare tactilă funcțională, placa de bază funcțională și alte părți care pot fi identificate, funcționează în mod specific ca un nou iPhone 6.

telefonul blu nu citește cartela SIM

Comentarii:

U a spus că cealaltă placă a fost deteriorată ...

28.08.2017 de c9679

Rep: 1

Telefonul meu este iphone 5s. ce se întâmplă dacă primesc butonul de acasă al iPhone 5s și îl transfer într-un alt iPhone 5. Pot folosi din nou touch id-ul

Comentarii:

Niciun touchid nu este unic

28.08.2017 de c9679

NU, ID-ul tactil nu va funcționa.

30.08.2017 de Kaye

NU, am un instrument care o poate face

4 ianuarie de Micah

Rep: 1

Știe cineva cât costă înlocuirea butonului de acasă la centrul Apple? Și Apple Care este necesară în mod special pentru înlocuire?

Comentarii:

130 euro sau înlocuirea telefonului sau în cea mai gravă situație doar 20 euro pentru nimic (aici în Cipru)

02/09/2017 de demetris Xristou

ecranul de start de la sine estimarea este de 169 USD, dar daunele „alte” sunt estimate la 349 USD (dolari SUA)

23.01.2018 de Erwin Tieng

Rep: 11

Ce se întâmplă dacă transferați butonul inițial de acasă de pe alt iPhone 6, va atinge funcția ID?

Comentarii:

Nu. A fost obosit de nenumărate ori.

10.02.2017 de Tom Chai

Rep: 37

Dacă transferați butonul de acasă original, acesta va funcționa cu siguranță. Deci, dacă îl duceți la un magazin pentru a repara ecranul, asigurați-vă că le spuneți să comute butonul de pornire, astfel încât să puteți păstra asistența tactilă

Rep: 1

Trebuie să existe o metodă de programare a unui nou id tactil, deoarece există un cod QR imprimat peste soclu. Cred cu tărie că acesta este indiciul. Dar cum? Habar n-am!

Comentarii:

Codul QR este utilizat doar pentru urmărirea logistică, nu este legat de cheie.

04/11/2017 de Tom Chai

Există 5 sau 6 piese cu un cod QR, deci Apple este acum dacă se schimbă una dintre aceste piese. Când este schimbat, nu mai este serviciul Apple.

15.03.2018 de Marc

Fac reparații în mod constant, iar securitatea Apple este încă un pic neclară pentru mine. Dar, din înțelegerea mea, nand, gpu, cpu, butonul de start, toate acestea și mai multe au un anumit cod de criptare care trebuie să se alinieze cu celălalt. Odată ce a părăsit fabrica, nu există nicio modalitate reală de a ști că asta va schimba asta. Cel mai bun lucru este dacă cumpărați un telefon sau înlocuiți ecranul, asigurați-vă că este butonul inițial de pornire.

27.09.2020 de Anthony Gonzalez

Rep: 1

Bună, știe cineva ce cip este pe cablul flex care este asociat cu placa logică? Am vechiul cablu flexibil, dar este rupt, așa că mă gândeam să desoldez vechiul cip și să îl pun pe noul cablu flexibil de înlocuire a butonului de acasă. Deci, ce cip este?

Comentarii:

când vei afla cum trebuie, anunță-mă lol

27.01.2018 de Steven Scott

Rep: 25

În primul rând salut,

Sper că vă puteți ajuta, deoarece este similar cu toate întrebările de mai sus, așa că am crezut că aș întreba aici:

Pot folosi o altă panglică de pe un alt 6S (non OEM) ca înlocuitor, dar păstrez butonul original existent, ar funcționa id-ul butonului?

Mulțumesc Ben

Comentarii:

Nu văd o problemă atâta timp cât utilizați butonul inițial de pornire.

02/12/2017 de Mushtaq Mahomed

cum să testați dacă placa de bază este moartă

Rep: 1

Dacă înlocuiți butonul de acasă, acesta va funcționa, dar atingeți I.d nu va funcționa.

Rep: 1

Orice altă pagubă pentru iPhone ar fi estimată în jurul aceluiași cost. Deci, pentru ecranul de start, estimarea este de 169 USD, dar „alte” daune sunt estimate la 349 USD

De la asistența tehnică Apple

Rep: 1

Iphone-ul meu 5 s-a spart și butonul de acasă a căzut. Cu toate acestea, butonul de pornire este încă în stare bună, doar că este rupt de cablurile sale. Pot totuși să repar ecranul, în timp ce reînviez ID-ul tactil utilizând butonul de pornire original? Cum s-ar conecta la lcd-ul de schimb? Dă-mi ur-urile mele cu privire la pls.

Comentarii:

Iphone five nu are senzor de amprentă, deci nu văd problema. Aceasta este singura funcționalitate pierdută atunci când schimbați butonul Acasă. Butonul homwe funcționează, nu este capabil să citească amprenta decât dacă este instalat împreună cu CPU în care codul este rescris pentru a adăuga funcționalitatea amprentei, o dinamică care apare atunci când CPU-ul este instalat pentru prima dată.

10.04.2019 de Arnold Spence

Rep: 1

O mare parte din magazinele de reparații ale telefonului au o mașină care împerechează butonul de acasă cu telefonul. Apple percepe 80 de dolari, iar alte magazine o vor face și pentru că Apple face ca mașinile pe care le pot cumpăra să fie defecte, astfel încât să fie nevoite să le repare și este scump.

Rep: 1

Da, este posibil

https: //www.youtube.com/watch? v = 8IjC7rbH ...

Comentarii:

Acest lucru este posibil oricât de dificil și complicat. Există câteva modalități de a realiza acest lucru, una ar fi să eliminați ecranul rupt în timp ce lăsați intact butonul de acasă care funcționează. Cealaltă implică eliminarea și revânzarea, așa că nu voi atinge asta

10.04.2019 de Arnold Spence

Rep: 1

Butonul meu de pornire iPhone 6s a fost rupt, de aceea trebuie să-l înlocuiesc și ID-ul meu tactil nu funcționează

Rep: 1

Am un instrument care o poate face, aici este un link unde puteți obține unul pentru 133 dolari JC V1S V1 Ecran LCD Ton adevărat Program de reparații pentru telefon 11 Pro Max XR XSMAX XS

Rep: 1

Am iPhone 8 id-ul său tactil funcționează, dar butonul Acasă nu funcționează, deci există vreo modalitate de a-l remedia?

ppalfinger