Este sigur să utilizați alcool isopropilic pentru curățarea cartușelor?

Sistem de divertisment Nintendo

O consolă de joc lansată în America de Nord de Nintendo Company în 1985, numită Nintendo Entertainment System, model NES-001.



Rep: 105



Publicat: 31.08.2010



Vreau să curăț punctele de contact de pe vechile mele cărucioare NES. M-am gândit să fac asta cu un pic de alcool izopropilic (alcool de frecare) și un Q-Tip, sau poate o cârpă din microfibre.



Nu cred că acest lucru ar deteriora placa, dar NES Carts are o etichetă pe spate care vă spune să nu faceți acest lucru, așa că sunt puțin ezitant să o încerc.

Comentarii:

Sunt destul de sigur că vrei să spui alcool „izopropilic”, izopropil se referă la hidrocarbură, în timp ce „izotopic” se referă la mase variabile ale aceluiași element bazate pe un număr diferit de neutroni.



01/09/2010 de rab777hp

NU. Va rugini știfturile, făcându-l inutil, folosiți doar un tampon de curățat, unul moale și le curățați așa, nu suflați pe ele, deoarece va rugini, va îndepărta cartușul și utilizați un curățător de blat, credeți-mă, lucrez Ei bine, ați încercat totul, doar că placa este scurtcircuitată și nu va funcționa deloc, deci este moartă, așa că da

06.06.2016 de Carter Setlock

alcoolul cu concentrație mai mare nu va rugini știfturile și nu îl va face inutil. obțineți cel mai pur alcool de frecare pe care îl puteți găsi (50% +) și va fi bine. Dețin 1100 de jocuri și colectez de 25 de ani și niciunul dintre ei nu a ruginit sau corodat NICIODATĂ din această metodă. Doar asigurați-vă că folosiți uscatul și vârful q pentru a absorbi orice exces atunci când ați terminat și veți fi bine.

10/07/2016 de sidianlazarus

Dacă credeți că izopropilul va provoca rugina, trebuie să reluați studiile științifice.

25.02.2017 de Joseph Holliday

funcționează bine și puteți obține alcool chirurgical cândva numit alcool de frecare de la majoritatea farmaciilor / drogurilor, nu va provoca coroziune, deoarece contactele nu sunt reactive la alcool.

21.03.2017 de Gs Whitehouse

11 Răspunsuri

Soluție aleasă

Rep: 1.7k

Ei bine, dacă deschizi cartușul, poți vedea cât de murdare sunt, în general, dacă sunt cu adevărat murdare, da, este bine să folosești alcool pe el și Q-Tip's (este o chestie americană?) le numim muguri de bumbac în Marea Britanie p

O altă metodă bună este folosirea unei radiere de creion pe ele, am făcut asta de câteva ori, asigurându-vă că nu mai sunt așchii de radieră pe coș nicăieri.

Comentarii:

+ Nu aș fi știut ce sunt mugurii de bumbac, mulțumesc. Mugurii de bumbac de aici sunt cei care apar chiar înainte să apară bolturile și să vină gărgărițele -)

02.09.2010 de mayer

Minunat - am vrut doar o a doua opinie înainte să merg mai departe și să o fac singură! Haha yah „Q-Tips” sunt așa cum se numesc în general cel puțin în zona mea din SUA ... „Q-Tips” fiind numele companiei - cred că aș fi putut să le numesc „Swaps de bumbac”. Haha

02.09.2010 de Ioan

Da, tampoane de bumbac este un alt cuvânt pe care îl folosim aici :), dar uitându-ne la Q-Tips pe Wikipedia, tipul care le-a inventat a continuat să fondeze compania Q-Tip, așa că cred că Q-Tip este formularea corectă pentru ei și pentru „mugur de bumbac” este doar o imitație ieftină din Marea Britanie

Noroc John, sper că jocul tău funcționează acum :)

03/09/2010 de James Stoy

NU. Nu este sigur să consumați alcool pe el. Va rugini știfturile, făcându-l inutil, folosiți doar un tampon de curățat, unul moale și le curățați așa, nu suflați pe ele, deoarece va rugini, va îndepărta cartușul și utilizați un curățător de blat, credeți-mă, lucrez Ei bine, prietenul meu de la un magazin de jocuri retro mi-a spus-o și funcționează. dacă ați încercat totul, este doar că placa este scurtcircuitată și nu va funcționa deloc, asta înseamnă că este moartă, sperăm că acest lucru a ajutat

06.06.2016 de Carter Setlock

Carter Setlock, aș dori câteva surse pentru afirmația dvs. despre faptul că alcoolul nu este sigur.

14.02.2017 de Petri Helenius

Rep: 566

Da, e bine. Este mai bine decât bine, bate în ele, deoarece acestea le oxidează din umezeală. Doar nu folosiți nimic puternic, cum ar fi acetonă, care va mânca plasticul!

Comentarii:

NU. Nu este sigur să consumați alcool pe el. Va rugini știfturile, făcându-l inutil, folosiți doar un tampon de curățat, unul moale și le curățați așa, nu suflați pe ele, deoarece va rugini, va îndepărta cartușul și utilizați un curățător de blat, credeți-mă, lucrez Ei bine, prietenul meu de la un magazin de jocuri retro mi-a spus-o și funcționează. dacă ați încercat totul, este doar că placa este scurtcircuitată și nu va funcționa deloc, asta înseamnă că este moartă, sperăm că acest lucru a ajutat

06.06.2016 de Carter Setlock

Ce tip de curatator de blat?

16.08.2016 de Laura

Carter Setlock, aș dori câteva surse pentru afirmația dvs. despre faptul că alcoolul nu este sigur.

14.02.2017 de Petri Helenius

Între timp, voi prezenta următoarele: Utilizarea alcoolului izopropilic (99%) este o soluție perfect valabilă pentru curățarea oricărui tip de electronică.

14.02.2017 de Petri Helenius

Rep: 183

Salutare oameni buni,

Tehnologia de reparare a magazinului de reparații Nintendo aici. În timp ce utilizați alcool pentru frecare nu vă va afecta jocurile (cu excepția cazului în care le eliminați în mod absolut), utilizarea alcoolului și a unui qtip nu este într-adevăr o metodă eficientă de curățare.

Comentarii:

- pot veni să-mi vând lucrurile pe site-ul dvs.?

04/09/2010 de mayer

Nu, vindem propriile noastre produse doar prin intermediul site-ului nostru. Craigslist este un loc bun pentru a vinde propriile lucruri. Avem mai multe ghiduri de reparații gratuite care arată cum să curățați jocurile NES, SNES și N64 în mod corect. Să sperăm că voi le veți găsi utile.

04/09/2010 de nintendorepair

Sunt destul de sigur că Mayer încerca să te critice subtil.

05/09/2010 de rab777hp

Am văzut ce face cu asta. Doar am simțit că este defect. Din câte îmi dau seama, acesta nu este site-ul său. Ca să nu mai vorbim, informațiile pe care tocmai le-am publicat vor ajuta mai mulți oameni cu această problemă decât orice postat în acest domeniu până acum. Nu suntem doar trafic de mărfuri. Avem o soluție reală pe care o oferim la un preț foarte rezonabil, competitiv, împreună cu ghiduri de reparații gratuite pe care le-am postat pe acest site, precum și pe ale noastre, tuburi etc.

06/09/2010 de nintendorepair

Îmi place site-ul dvs. este o sursă bună de informații care va ajuta o mulțime de oameni, iar prețurile sunt competitive .. cu toate acestea, glorificați procesul de curățare cu mult peste ceea ce este acceptabil atunci când oamenii vin pe acest site, vor un serviciu rapid și ușor mod de a-și face să lucreze vechile lor jocuri, deschizându-le astfel și curățându-le cu alcool și un QTip. Nu vor să cheltuiască $ pentru ceva ce ar putea face pentru cenți.

07/09/2010 de James Stoy

Rep: 13

Iată un videoclip pentru a curăța orice cartuș cu alcool.

http://youtu.be/Ly4DvUmVkd0

Mulțumesc

Comentarii:

Da, este soluția perfectă de curățare pentru electronice.

Aici un link care îl arată

http://youtu.be/Ly4DvUmVkd0

Mulțumiri

03/02/2013 de Ben Bis

Cum diferă acest lucru de răspunsul de mai sus)

03/02/2013 de oldturkey03

Rep: 91

Nu este recomandat să utilizați o radieră de creion pentru a curăța contactele cartușului. Guma de șters este abrazivă, ceea ce înseamnă că, dacă continuați să faceți acest lucru, veți freca în cele din urmă acoperirea de aur a contactelor, ceea ce va înrăutăți problema. Puteți folosi alcool și un tampon de bumbac pentru a curăța contactele, dar NU folosiți NICIODATĂ o radieră cu creion.

Comentarii:

NU. Nu este sigur să consumați alcool pe el. Va rugini știfturile, făcându-l inutil, folosiți doar un tampon de curățat, unul moale și le curățați așa, nu suflați pe ele, deoarece va rugini, va îndepărta cartușul și utilizați un curățător de blat, credeți-mă, lucrez Ei bine, prietenul meu de la un magazin de jocuri retro mi-a spus-o și funcționează. dacă ați încercat totul, este doar că placa este scurtcircuitată și nu va funcționa deloc, asta înseamnă că este moartă, sperăm că acest lucru a ajutat

06.06.2016 de Carter Setlock

Rep: 1

Am folosit întotdeauna un produs de curățare a geamurilor, cum ar fi windex, pe un tampon de bumbac

pare să funcționeze de fiecare dată prima dată

plus că nu numai cartușul trebuie curățat, ci și consola

Rep: 1

Aceasta este modalitatea de a curăța jocurile: 1UPcard. Super ușor și conceput pentru curățarea cartușelor de jocuri retro. Kitul vine cu 99% alcool izopropilic (frecare) și un tampon larg de curățare. Găsește-l aici:

www.1upcard.com

Comentarii:

NU. Nu este sigur să consumați alcool pe el. Va rugini știfturile, făcându-l inutil, folosiți doar un tampon de curățat, unul moale și le curățați așa, nu suflați pe ele, deoarece va rugini, va îndepărta cartușul și utilizați un curățător de blat, credeți-mă, lucrez Ei bine, prietenul meu de la un magazin de jocuri retro mi-a spus-o și funcționează. dacă ați încercat totul, este doar că placa este scurtcircuitată și nu va funcționa deloc, asta înseamnă că este moartă, sperăm că acest lucru a ajutat

06.06.2016 de Carter Setlock

Carter Setlock, aș dori câteva surse pentru afirmația dvs. despre faptul că alcoolul nu este sigur. Între timp, voi prezenta următoarele: Utilizarea alcoolului izopropilic (99%) este o soluție perfect valabilă pentru curățarea oricărui tip de electronică.

14.02.2017 de Petri Helenius

Îmi pare rău, nu sunt un profesionist, nu am vrut să spun că nu-l folosesc deloc, dar am făcut-o. Pur și simplu am vrut să spun ca doar să ai grijă să nu te îmbraci prea mult și să nu o faci prea des, altfel ar putea rugini știfturile.

06/12/2017 de Carter Setlock

Samsung Galaxy S4 nu are sunet în timpul apelurilor

Rep: 25

EDIT: Îmi pare rău pentru informațiile greșite, tocmai am modificat ceea ce știu acum.

De asemenea, Vă rugăm să fiți atenți, sunt un colecționar tânăr, așa că nu m-am gândit când am spus asta.

Ei bine, este bine să-l folosesc, dar chiar nu-mi place să-l folosesc, dar, uneori trebuie. Dar nu va strica să-l folosești de câteva ori, ci doar să fii avertizat că există posibilitatea de ruginire. Chiar nu ar trebui să continue, dar treaba se face. Ceea ce îmi place să fac este să folosesc un tampon de spălat, și să curățăm știfturile, frecându-l ușor. Încercați să nu le suflați prea des, deoarece din nou, ar putea rugini din cauza umezelii. Dacă nu funcționează, scoateți cartușul și folosiți un curățător de blat, credeți-mă, funcționează bine, mi-a spus-o prietenul meu de la un magazin de jocuri retro și funcționează. dacă ați încercat totul, este posibil ca placa să fie scurtcircuitată și să nu funcționeze deloc, asta înseamnă că este moartă, sperăm că acest lucru a ajutat

Comentarii:

Nu mai furnizați dezinformare, vă rog, ceea ce spuneți este ficțiune completă. Vă sugerez să citiți despre oxidare.

15.06.2017 de James Stoy

Îmi pare rău, nu sunt un profesionist, nu am vrut să spun că nu-l folosesc deloc, dar am făcut-o. Pur și simplu am vrut să spun ca doar să ai grijă să nu te îmbraci prea mult și să nu o faci prea des, altfel ar putea rugini știfturile.

06/12/2017 de Carter Setlock

Rep: 1

O cantitate mică de Windex SAU alcool izopropal (doriți ca 91 sau 97% mai mic să conțină multă apă sau alte lichide amestecate și să ridice contactele) pe un tip Q sau pe un lucru numit un card up (vine cu alcoolul dacă le cumpărați) de obicei le va curăța suficient de bine pentru a funcționa. Dacă utilizați Windex, asigurați-vă că este BRAND NAME WINDEX sau WINDOWLEAN în Canada. Curățătorii de sticlă mai ieftini vor trebui să pună multă apă și să vă ruginească știfturile.

Dacă sunt extrem de murdare, va trebui să deschideți coșul și apoi să folosiți o lustruire de alamă este cel mai bine, deși într-o ciupire puteți folosi o radieră de creion, deși nu aș sugera să o folosiți de fiecare dată pe știfturi, fiind foarte atent să obțineți doar lustruirea pinilor de alamă.

Rep: 100

Există o mulțime de opinii aici. Unii oameni vă vor spune că spălarea este cea mai bună, alții vor spune că frecarea / alcoolul izopropilic face contactele ruginite.

Tind să frec foarte ușor o radieră de creion pe contacte, deoarece îndepărtează stratul oxidat de pe contacte. Le curăț apoi folosind alcool și un sfat Q. Și pentru partea cu radieră, faceți-o doar dacă aveți șurubelnițe speciale de securitate nintendo pentru a deșuruba cartușul, altfel este prea dureros. Și dacă îl poți deșuruba, alcoolul este bine :). Obțineți 70% sau 90% alcool sau chiar 50%. Cel mai concentrat pe care îl puteți găsi, într-adevăr.

Pentru conectorii cu cartuș feminin (conectorii din interiorul consolei), iau de obicei un card cadou din plastic vechi și învelesc o bucată de țesătură în jurul său (asigurați-vă că țesătura pe care o alegeți nu va lăsa niciun fel de șir de pe ea în conector). Apoi, îl scufund în alcool și îl pun în conectorii consolelor într-o mișcare de intrare și ieșire. Asigurați-vă că nu mergeți în diagonală, altfel puteți îndoi pini.

După cum am spus la început, nu există cu adevărat niciun fel de „metodă universală”. Încercați diferite metode și gândiți-vă cu capul. De exemplu, nu frecați niciodată contactele cu nimic mai dur decât o radieră. Și chiar și atunci, nu aș folosi radierul prea des, deoarece dacă există particule mici de praf pe radieră, vă veți zgâria contactele. De câteva ori este bine, dar fii rezonabil :).

O zi plăcută în lumea minunată a jocurilor retro!

EDIT: Oh, da, și citind alte răspunsuri, cercetează produsele pe care le folosești. Nu aș folosi un polonez de alamă, dar nu l-am cercetat. Cercetați lucruri cu adevărat înainte de a le folosi. Și, pentru dragostea lui Dumnezeu, te rog, nu-ți face vreodată, să folosești NICIODATĂ spray-uri. Sunt imprecise și pot provoca pantaloni scurți. Scufundați sfaturile dvs. Q în alcool sau ceva de genul acesta.

Rep: 1

Puneți un cartuș nou, gol și rulați timp de câteva minute. pentru a curăța capetele. Atunci ai terminat.

Ioan