Chiar am nevoie de o curea / covor antistatic pentru demontarea unui desktop?

Desktop PC

Calculatoare care, în general, nu includ un afișaj integrat și sunt menite să fie staționare.



Rep: 166



Publicat: 24.06.2010



Bine. Am un desktop neutilizat și vreau să îl disec pentru a pune piese mai proaspete în el (în prezent rulează Pentium 4). Chiar am nevoie de o curea antistatică? De ce?



PS: este neatins din 2007/2008

Mulțumesc anticipat

Actualizați

uhhh, deci mai am nevoie de un covor anti-static?



Comentarii:

da, aveți nevoie de curea și covor esd, este nevoie de aproape 3000 de volți de static pentru a simți șocul și este nevoie doar de 100 de volți de static pentru a prăji componentele electrice din laptop. Utilizați întotdeauna curea și covor esd atunci când lucrați cu computere, ÎNTOTDEAUNA

24.08.2019 de Rex Clark

Am avut prea multe componente „moarte la sosire” pe care a trebuit să le pierd pentru că nu am folosit o curea antistatică ... aceasta este cea mai incredibilă atitudine de a nu respecta standardele de bune practici „pentru că știu mai bine” decât nu pentru a înțelege elementele de bază ale electronicii și electricității. Minunat...

28.01.2020 de Chilli Starz

17 Răspunsuri

Soluție aleasă

Rep: 12.9k

Deoarece aici există răspunsuri contradictorii, permiteți-mi să încerc să clarific:

Nu este vital importante fie pentru siguranța dvs., fie pentru siguranța componentelor electrice ale computerului, pe care le utilizați cu o curea antistatică. Acestea fiind spuse, nu este deloc rău să folosești unul și cu siguranță te va ajuta să te asiguri că tot ceea ce faci mai sigur .

Anecdotic (luați acest lucru cu un bob de sare): fac reparații la computer și opriți de mai mult de un deceniu și nu am folosit niciodată o curea / covor anti-static. Nu am scurtat niciodată vreuna dintre componentele la care lucram, dar cu siguranță îmi asum anumite riscuri prin faptul că nu folosesc o curea pentru încheietura mâinii.

Ca Chiar am nevoie de o curea / covor antistatic pentru demontarea unui desktop? , dacă luați alte măsuri de precauție necesare, dumneavoastră poate sa scapă fără ea. Este mai mult o întrebare cât de confortabil ești cu asigurarea că ții mereu un șasiu împământat și cât de încrezător ești că nu vei zăbovi ceva accidental. Dacă faceți ceva, cu siguranță vă va părea rău că nu ați fost mai atent - acesta este doar un risc pe care am fost dispus să-l asum.

Pentru referință, iFixit vinde un cost destul de redus și eficient Curea antistatică pentru încheietura mâinii .

Imagine curea antistatică pentru încheietura mâinii' alt=Produs

Curea antistatică pentru încheietura mâinii

7,99 USD

Comentarii:

Taylor, probabil faci reparațiile într-un birou cu pardoseală cu gresie. Majoritatea oamenilor vor face reparații în casele lor cu o mulțime de covor. Am scos tot covorul din casa mea și l-am înlocuit cu faianța Saltilo. Incredibilul timp petrecut încercând să diagnosticheze și componentele afectate de ESD vă vor răzgândi.

18.04.2015 de mayer

De acord Mayer! Aceasta este perioada anului este mai rău! Problema este că clima dvs. joacă un rol important în cât de multă electricitate statică este prezentă (ce este ESD). Un mediu umed nu se va confrunta cu aceleași riscuri ca și un mediu foarte uscat. Deci, în mijlocul iernii în Alaska sau în mijlocul deșertului sahra este o necesitate !, în mijlocul pădurii tropicale din America Centrală sau o zi ploioasă în primăvară în Michigan nu! Jucați-l în siguranță, utilizați măsurile de precauție adecvate!

19.04.2015 de Și

Dacă utilizați o masă de lemn sau o tăietură care este uscată, (care nu menține umezeala), purtați cămăși cu bumbac cu mâneci scurte, atingeți și țineți șasiul, în timp ce lucrați la sistem, utilizați punga antistatică în care a intrat piesa ori de câte ori este posibil nu vă deplasați prea mult, stați departe de covor, lucrați atunci când aerul nu este foarte uscat, manipulați doar piesele după marginile lor și nu atingeți circuitele, cel mai probabil veți fi bine. Tine minte. Doar pentru că nu vedeți sau nu simțiți un șoc nu înseamnă că o componentă electrică nu este deteriorată pentru a se defecta imediat sau în viitor.

28.08.2015 de Allen Scott

Deci, este mai bine să aveți aceste precauții atunci când reparați anumite lucruri, cum ar fi computerele, mai degrabă decât lucruri mai mici, cum ar fi un iPhone? Sau ar fi viceversa? Nu văd prea multe măsuri de precauție când vine vorba de oameni care repară telefoane ...

xbox one controller se deplasează singur

12.07.2016 de Felix Robinson

Ca student TIC, de ce este important să cunoaștem problemele obișnuite ale computerului?

10.11.2020 de rola

Rep: 675,2k

Obținerea electronicii cu ESD vă va înnebuni. Memoria RAM este afectată cel mai des, dar va provoca erori intermitente și defecțiuni ciudate care nu apar întotdeauna cu diagnosticare. Am petrecut zile întregi încercând să-mi dau seama ce nu era în regulă cu o mașină de lovit ESD. Covorul este pentru a preveni ESD (descărcare electrostatică) care poate deteriora grav piesele electronice. Iată Wiki-ul: http: //en.wikipedia.org/wiki/Electrostat ...

Iată răspunsul meu anterior cu privire la această problemă: puteți construi o încărcare statică purtând aproape orice. ESD (descărcare electrostatică) 1/10 cantitatea de șoc simțit poate distruge memoria RAM și alte componente electronice. Dacă mufele de perete sunt împământate, vă puteți descărca singuri când vă așezați. Intindeți mâna și atingeți șurubul central al plăcii. Dacă sunteți în continuare îngrijorat, puteți cumpăra o curea de împământare pentru încheietura mâinii care se conectează la perete cu sub 5 USD la Radio Shack locală sau puteți utiliza un covor împământat.

De asemenea, aruncați o privire la asta: Controlul descărcării electrostatice (ESD)

Pentru cei care cred că sunt nebun, vă rugăm să faceți un mic studiu pe această temă înainte de a răspunde, iată un tutorial despre el: http: //www.radio-electronics.com/info/el ...

Iată mai multe de la Asociația ESD: http://www.esda.org/

Comentarii:

Dar care sunt unele simptome comune ale deteriorării ESD pe un laptop și unele dintre aceste defecțiuni ciudate? Nu o dată am văzut aici o postare referitoare la acest lucru și, unde concluzia a fost, dracu, dracu, am pierdut încă una din cauza daunelor ESD! Cred că acolo mă pierde - oamenii vorbesc despre această problemă la nivel de voodoo și superstiție și nu din punct de vedere al simptomelor tangibile care pot fi de fapt căutate, așa că mi-e greu să o iau în serios. Îmi amintește de întreaga problemă „cum să vă îngrijiți corect bateria laptopului”.

12/09/2010 de rdklinc

Sunt sfâșiat de această întrebare. Sunt de acord cu Mayer cu privire la ideea de bază a protecției statice. L-am învățat și l-am folosit ca tehnician de lucru atât în ​​Marina, cât și la o mare companie de reparații de computere. Acestea fiind spuse în clădirea mea personală și în repararea computerelor, îi urmez mai mult sau mai puțin pe Taylor și rdklinc. Deci, toate lucrurile luate în considerare le dau pe toate trei un +

12/09/2010 de rj713

Rdkl, aveți suficiente piese de schimb pentru a încerca acest lucru. Zap un stick de RAM în mod intenționat și vedeți dacă apare pe vreun test RAM. Această problemă mi-a dat mai multă durere decât orice altceva din lumea computerelor. Am un iMac G5 la care lucrez de două săptămâni și pur și simplu nu este corect. Totul funcționează până în ultimii 2%. NU ARE SIMPTOME TANGIBILE. Totul funcționează bine până nu merge. Șocul electric care vă oprește inima nu are simptome de cele mai multe ori, dar este real. Te va ucide sau te va aduce înapoi.

12/09/2010 de mayer

Deoarece simptomele daunelor pot fi foarte variate. Ar fi nevoie de milioane de dolari și o carte groasă de 900 de pagini pentru a documenta vreodată posibilul simptom ESD. ESD poate topi circuitele de microfină care trec prin majoritatea electronicelor. Această conexiune s-ar putea să nu mai conteze prea mult acum. Poate fi slăbit doar, dar în cele din urmă poate muri o săptămână, o lună sau ceva mai târziu.

28.08.2015 de Allen Scott

Sunt tehnician în calculatoare de peste 25 de ani. NICIODATĂ nu am folosit o curea de mână sau un covor. Lucrat prin tunete și fulgere .. lucrat pe covor. NICIODATĂ nu am „șocat” sau „șters” NICIODATĂ computerul sau componentele sale Spunând doar ... Cureaua pentru încheietura mâinii este supraevaluată.

22.05.2020 de Claudia

Rep: 409k

Susțin poziția lui Mayers (acordată puțin târziu în dialog)

Ar trebui să utilizați o curea de împământare și un covor care este legat de un punct bun de împământare. Uneori înșel. Dar o fac conectând unitatea la care lucrez (numai dispozitivele cu cablu de masă) și oprită. Apoi țin o mână ținând șasiul metalic, așa că sunt la același potențial de tensiune ca dispozitivul și instrumentele mele pe care le folosesc, fără să mișc sau să ating niciodată altceva.

Problema este că clima dvs. joacă un rol important în cantitatea de electricitate statică prezentă (ESD). Un mediu umed nu va face față acelorași riscuri decât un mediu foarte uscat. Deci, în mijlocul iernii în Alaska este o necesitate, în pădurea tropicală din America Centrală nu este atât de necesară.

OK - Ce dovadă există vreun rău dacă nu se folosește unul? Daunele nu sunt întotdeauna instantanee, adesea pot apărea câteva zile sau un an sau doi. Ceea ce face greu pentru mulți să creadă că a fost un factor.

Când lucram la IBM, ei ne-au oferit o demonstrație foarte convingătoare. Folosind un microscop electronic, ei ne arată un circuit care avea cabluri de test ieșind din care am aplicat o încărcare ESD. Cu ochii noștri am putut vedea zona vaporizându-se și deteriorându-se. Am făcut acest lucru de trei ori cu tensiuni diferite, două au arătat daune, dar au funcționat în continuare. Era clar că daunele au slăbit cipul, deoarece în cele din urmă a eșuat.

Rep: 61

Absolut, dacă intenția dvs. este să aveți echipamente de lungă durată, mai puțin predispuse la probleme.

În primul rând, covorașul și cureaua trebuie utilizate atunci când echipamentul nu este alimentat. Salteaua ar trebui să fie impregnată cu metal pentru a ajuta la disiparea încărcăturilor, dacă utilizați echipament cu energie electrică pe saltea, dacă poate duce la rănirea dvs. sau a echipamentului dvs.

În al doilea rând, cureaua ar trebui să disipeze încărcarea la sol încet, iar covorașul ar trebui să disipeze orice încărcare a echipamentului la sol, din nou încet. Deci, atunci când vă atingeți echipamentul, atât dvs. cât și echipamentul trebuie să aveți același potențial, limitând astfel orice flux de energie electrică.

Am lucrat la electronică în Marina timp de zece ani și erau niște stickler pentru utilizarea covoarelor și curelelor. Au cheltuit sume mari de bani pe program și au oferit imagini microscopice ale pagubelor cauzate de ESD în timpul antrenamentului. Majoritatea oamenilor nu pot vedea daunele cauzate de ESD, dar toți cei care cunosc electronica o folosesc. CPU-ul dvs. vine într-o pungă ecranată, la fel ca RAM-ul, placa de bază, GPU, etc ... toate fabricile recunosc importanța acestuia. Sigur că „majoritatea” oamenilor merg fără a le folosi, dar un covor și o curea de 25 USD sunt investiții mici pentru dvs., de ce să riscați.

P.S. Întotdeauna auziți de oameni care au probleme ciudate cu echipamente noi, echipamente DOA, etc ... sunt sigur că unele sunt legate de deteriorarea ESD. Corporațiile l-ar folosi dacă nu cred că este necesar, deoarece adaugă costuri producției.

Rep: 33,8k

Nu am folosit-o niciodată și nu am asistat niciodată la daune care ar putea fi atribuite neutilizării unuia. Cu aceste probleme atât de discutabile, răspunsul este de obicei că, nu, probabil că nu contează. În caz contrar, dovezile ar fi mult mai clare. Adică, aș sfătui să nu instalați covoare în zona în care reparați calculatoare, ați cumpăra dincolo de lucruri evidente de genul ăsta, aș spune că sunteți bine.

Rep: 49

Acesta este într-adevăr foarte simplu. Am fost o tehnologie pro PC pentru întreaga mea viață de adult, de peste 20 de ani. Dacă intenționați să vă legați mâna de ceva în timp ce lucrați pe computerul dvs., de ce nu mergeți mai departe și cătuți mâna respectivă la o buclă de centură din spate? Ideea mea este că va funcționa cam la fel. Da, există o mulțime de oameni cărora le-ar plăcea dragostea să vă vândă treizeci și cinci de cenți în materiale și costuri de fabricație pentru doar 20 USD, dar adevărul? Întotdeauna aveți obiceiul de a avea mâna pe șasiul metalic, care este cadrul interior al fiecărui PC, server, terminal de punct de vânzare, etc. etc. Trebuie să aibă acel cadru metalic, deoarece specificațiile o necesită pentru alte lucruri. la, pentru a preveni un incendiu. Staticul se datorează unui potențial electric diferit (imaginați-vă că corpul dvs. este un condensator cu oțel mare, pentru că de fapt este. Corpul dvs. și capacitatea de a deține potențialul electric este piatra de temelie a tehnologiei touchscreen, de fapt.) descărcări, anulând potențialul electric diferit. Cu toate acestea, șasiul computerului dvs. va descărca întotdeauna staticul în siguranță, dacă este prima parte a computerului pe care o atingeți. Obișnuiește-te să-l miști fizic în jurul bancii de șasiul respectiv cu o mână fără mănuși și vei fi bine. Nu am purtat niciodată o curea pentru încheietura mâinii, nici măcar o dată la 20 de ani. Nu o dată la 20 de ani am ucis o parte cu static. De fapt, pun pariu dacă ați sta în spatele unei banci profesionale și căutați să faceți 40 de reparații într-o schimbare și ați scos o curea pentru încheietura mâinii? V-ați râde mult de un batjocorit la spate ca un caz de TOC retentiv anal. O curea statică pentru încheietura mâinii este o soluție disperată în căutarea unei probleme și vă asigur că oricine susține că aveți nevoie de ea nu face muncă productivă pe hardware serios, punct.

Actualizați

Este amuzant, chiar și oamenii de la serviciu cumpără ocazional în aceste prostii - nu vreau să spun prostii ca ESD nu există, dar aiurea că trebuie să faci orice altceva decât să-ți descarci corpul pe șasiu. Am văzut chiar ceva etichetat ca „deteriorare ESD” în raftul de ieșire, l-am tras și nu ... pur și simplu nu ai arătat destul de greu, există probleme cunoscute cu orice RAM cu cipuri de revizie 2.0b adolf din acel ODM care trece peste acest alt obscur Chipset VIA pe freeBSD .... împarte memoria RAM de 2 GB în două plăci și acea eroare ciudată pe care o ai se va opri în totalitate. Din perspectiva mea, lucrul în partea din spate a micilor magazine de calculatoare - „daune ESD” este un diagnostic general și ceva de genul jumătate din timp pot găsi problema și o pot remedia. Găsesc o mulțime de surse de alimentare cu șine de 12 volți suflate după ce furtunile uriașe sunt etichetate cu „daune ESD” atunci când nu este. Ca răspuns la persoana care postează toate aceste minunate ghiduri ESD? Nu știm cine a scris Wikipedia, nu chiar, dar observ că aproape toți ceilalți de pe lista dvs., în mod convenabil, au curele de încheietura mâinii de vânzare pentru o marjă de 1200% ... Mă înșel dacă sunt suspectă de afirmațiile care sunt absolut necesare atunci când am a ignorat absolut acest lucru profesional pentru întreaga mea carieră și încă nu am deteriorat o singură parte? Vezi, pot să știu asta, pentru că dacă aș alerga cu probleme ESD, numerele mele RMA pe hardware-ul nou instalat ar dezvălui.

Comentarii:

Deci IBM, HP și Apple, pentru a numi câteva companii care iau acest lucru foarte în serios, sunt ude. Nu cred! Ești clar. Daunele pe care le creați nu sunt întotdeauna vizibile în momentul în care ați eliminat logica. Trebuie să citiți câteva lucrări tehnice de pe site-ul web IEEE.

28.05.2014 de Și

ESD există? De acord.

ESD poate dăuna extrem de mult hardware-ului? De asemenea, sunt de acord.

Cred că nu luați în considerare fondul de muncă, formarea profesională, diferențele culturale și, de asemenea, vă referiți la politica corporativă ca și cum ar fi avut vreodată o prudență.

Le face bine? Cu siguranță, dacă aveți încredere în persoana greșită care se ocupă de componentele computerului.

In orice caz...

Aceasta este simplă la nivel de matematică în clasa a treia - Fiecare parte nouă pe care o ating (și ating tone, în fiecare zi) la locul de muncă îmi este atribuită într-o bază de date, punct. Fiecare parte pe care o trimit înapoi către un ODM este, de asemenea, tabelată. Dacă aș avea probleme ESD, numerele mele s-ar distorsiona de la ratele de eșec ale producătorului în funcție de ordinele de mărime și pur și simplu nu. Aceasta nu este o părere a mea, este un fapt matematic incontestabil. Nu folosesc sau percep o nevoie de o curea pentru încheietura mâinii. Ceea ce face Apple este producătorii de peste mări este destul de departe de acest punct.

29.05.2014 de Robert Scott

Tocmai ați afirmat că trebuie să mă înșel deoarece oamenii pe care îi percepți ca „experți” în acest domeniu susțin că este necesar - și poate că este, dacă gestionați un număr mare de oameni dintr-un fond de muncă din China rurală ... Nu aș vrea am idee despre asta, pretind că nu am experiență de lucru pentru un producător de peste mări. Dar a încerca să pretindeți ceva este corect, deoarece „acest lucru, acela și celălalt grup de experți spune acest lucru” este evident hilar - experți de frunte, la un moment dat, credeau că pământul era centrul universului, că lumea era plată , etc etc. Că o opinie este populară și dacă are o nevoie reală bazată pe experiență sunt două lucruri care nu au nicio legătură - este regretabil pentru poziția dvs. în această dezbatere că pot evidenția literalmente mii de cazuri în care întreaga lume a experții s-au dovedit a fi complet incorecte. În ceea ce mă privește? Cu excepția cazului în care faceți acest lucru profesional și vreau să spun toată ziua, oricum nu aveți experiența de a susține nicio opinie.

30.05.2014 de Robert Scott

Publicitatea se bazează pe faptul că companiile simt obligația de a respecta responsabilitățile percepute. O companie mare nu poate spune „nu ne pasă de ESD”, deoarece pare iresponsabil, așa că se străduiesc să cumpere produse de siguranță adecvate, chiar dacă nimeni nu a asistat vreodată la daune direct imputabile ESD. Repararea este o disciplină logică și bazată pe dovezi, totuși ESD este un bogeyman imposibil de identificat, așa că credința în ea zboară în fața celor dintre noi care avem o abordare logică. Afirmarea „IBM, HP și Apple sunt de acord că există și, prin urmare, la fel și eu” este un afront la această abordare. Pur și simplu nu avem capacitatea de a testa ESD la fel cum facem, să zicem, o unitate optică defectuoasă. Fac mii de reparații pe an și nu am reușit niciodată să concluzionez definitiv că orice pagube au fost cauzate de ESD sau că ESD mi-a afectat afacerea. ESD este real dacă sunteți un om de știință într-un laborator cu instrumentele adecvate pentru a-l testa, dar pentru majoritate este doar un hype supraevaluat și nu are nicio preocupare practică reală.

30.05.2014 de rdklinc

Ce este ESD? Electroni liberi, care se mișcă. Ce este o componentă pentru computer? Practica unei încercări de gestionare a electronilor liberi care se deplasează pentru a realiza munca. Să vorbim despre sensibilitatea reală a componentelor electrice realizate din procese de fabricație precum litografia pentru o clipă - sunt atât de sensibile, încât este absurd. Uitați-vă suficient la specificațiile comerciale ale procesorului de pe dispozitive pentru o infrastructură de date absolut critică și veți găsi numere despre erorile provocate de raza cosmică ocazională care îl face să treacă ambalajul cipului și să producă un electron gratuit. Nu este împământat? Nu, asta înseamnă că „nu înțelege ce este împământarea”. Împământarea este utilizarea pământului ca un condensator gigantic. Acestea fiind spuse, TOATE circuitele sunt împământate - pământul este partea care face ca electronii să curgă într-un cerc, creând circuitul. Electronice atât de sensibile încât cantitatea de radiații ionizante care iese din talpa pantofului dvs. ar distruge-o.

30.05.2014 de Robert Scott

Rep: 377

Nu aveți nevoie de un covor antistatic sau de o curea pentru încheietura mâinii. Cel mai bine este să îl conectați și să deconectați conectorul de alimentare de pe placa de bază. Asigurați-vă că aveți o mână sau antebrațul atingând o parte metalică a carcasei în timp ce lucrați. Sunt tehnician de teren și nu am purtat niciodată un covor sau o curea. Luați doar celelalte măsuri de precauție necesare.

Rep: 187

Nu. Deconectați toate prizele electrice, toate perifericele și dispozitivele de la mașină și atingeți ceva metalic pentru a descărca restul acumulării de electricitate statică (mai ales dacă aveți covoare!).

Comentarii:

Morris Levy, ai absolut dreptate. Cu toate acestea, la această întrebare a primit un răspuns în urmă cu aproximativ un an și răspunsul a fost acceptat. Sper că puteți oferi câteva răspunsuri bune și utile ca acesta la întrebările actuale ....-)

19.04.2011 de oldturkey03

Rep: 245

Într-adevăr, nu aveți nevoie de o curea antistatică - covor.

Dacă nu vă pasă ce s-ar putea întâmpla cu componentele computerului dvs., nu îl utilizați.

Cureaua vă permite să evitați descărcările electrice pe circuite și componente electronice sensibile care pot înceta să mai funcționeze dacă primesc o anumită electricitate statică.

Deci, este bine să-l folosiți.

Comentarii:

O modalitate de a-l privi este ca și cum ai spune cuiva că este sigur să treacă prin lumini roșii, atâta timp cât nu ești lovit sau nimănui pe nimeni, atunci este mortal! Dreptul tău, oamenii trebuie să ia acest lucru în serios, deoarece ESD este o amenințare reală pentru electronice. Dacă lucrezi la lucruri proprii, îți asumi riscul. Dacă, pe de altă parte, lucrați la lucrurile altcuiva, mai bine folosiți bune practici ESD!

14.11.2012 de Și

Eu doar .. Porniți și opriți computerul până când lumina verde din spate se stinge.

22.02.2019 de Jocuri BLANCEDRHINO78

Rep: 13

Atâta timp cât instrumentul dvs. împământat ar trebui să fie în regulă ... conectați cablul de alimentare, pentru noi în Malaezia avem acordul nostru împământat ..

Rep: 13

Ceea ce este atât de dur, trebuie doar să luați măsurile de precauție în prealabil și să terminați lucrarea.

Comentarii:

comentariu grozav!

21.12.2015 de vincent chirafisi

Rep: 43

Bine, aș adăuga unul pentru cărți ... Antistactic Mat? Sigur dacă intenționați să Bench un computer la care lucrați. Instalarea și îndepărtarea pieselor, după cum este necesar, oferind în același timp un spațiu de lucru pentru lucrare. Brățară antistatică? Sigur dacă doriți să gestionați dispozitive sensibile la static.

Dar nu trebuie să mergi într-adevăr la această extremă dacă vrei doar să o faci acasă și rapid. Carcasa computerului în sine, atunci când este conectată și oprită, oferă în continuare masă, asigurați-vă că întrerupătorul de alimentare de pe bara de alimentare sau din spatele sursei de alimentare este oprit. Folosind o mână pentru a atinge carcasa metalică se va descărca static.

Atenție la marginile ascuțite. Dacă nu sunteți sigur, lăsați-l în pace. Folosiți pe propria răspundere. Reparațiile la un computer „ZAPPED” pot fi costisitoare. Eu personal nu am avut niciodată probleme.

Rep: 25

Toată lumea a avut o abordare diferită pentru a preveni daunele ESD (așa că crede că este necesar să o facă). Deoarece sunt leneș și nu vreau să mă deranjez cu curele de încheietură și așa mai departe, preferința mea personală este pur și simplu să previn ESD. Drumul meu este wireless, tocmai am configurat un mic ventilator ghidat de 2 buc. Ion Quadbars deasupra spațiului meu de lucru. Nu vă mai faceți griji cu privire la proceduri. Ușor, eficient și pentru cineva se ocupă zilnic de dispozitive sensibile, care nu costă mult.

Comentarii:

Ce??? Un ventilator cu un sistem de ioni în față nu oferă nicio protecție ESD. Tot ce face este să îndepărteze sarcina statică din fluxul de aer. Cheltuiți-vă banii pe o curea și o saltea ESD ieftine.

13.11.2012 de Și

Tocmai pornesc și opresc computerul până când lumina verde din spate nu este aprinsă după ce am oprit-o.

22.02.2019 de Jocuri BLANCEDRHINO78

Salut @ BLANCHEDRHINO78gaming,

Cum descărcați electricitatea statică din corp, care poate provoca, de asemenea, deteriorarea ESD dispozitivelor electronice?

Doar epuizarea puterii reziduale rămase în dispozitivele electronice nu le face imune la deteriorarea ESD cauzată de manipularea dvs.

22.02.2019 de jayeff

Rep: 1

Este important să deconectați cablurile, să apăsați butonul de alimentare pentru a scurge încărcăturile rămase și să împământați în continuare sistemul în care urmează să lucrați. Acest lucru vă ajută să protejați componentele și tehnicianul de reparații. Cu sistemul, încărcările la sol nu se pot acumula, dar dacă nu vă conectați la sol și la sistem, se pot acumula taxe care pot deteriora componentele și sănătatea dumneavoastră. Este absolut necesar să puneți o curea de mână în orice moment atunci când lucrați în carcasa computerului.

Nelson, 3 mai 2013

Comentarii:

În timp ce ideea dvs. de deconectare vă poate proteja de tensiunile dăunătoare ale liniei (110/220 volți). Îndepărtează ceea ce aveți nevoie pentru protecția EDS, dacă nu aveți un covoraș și o curea de încheietură pentru a lucra. Dacă dispozitivul folosește un cablu de curent alternativ detașabil și aveți o rezervă, puteți întrerupe lamele de alimentare ale cablului lăsând doar știftul de la sol, acum îndepliniți ambele nevoi (folosind o curea de încheietură legată de carcasa metalică). În ceea ce privește descărcarea sistemului, acest lucru a avut mai mult sens în urmă cu ani, când aveam CRT-uri care foloseau tensiuni ridicate (800 ~ 1000 volți DC) și condensatori mari de stocare. Astăzi, numai sursele de alimentare au condensatori mari în interior și au în principal ecranare în jurul lor pentru a proteja expunerea. În cazul CRT-urilor, ați trebuit să utilizați un instrument special pentru a le descărca (rezistor de 5 Ohm 15 wați cu cabluri de testare), deoarece ținând butonul de alimentare nu le va descărca (sincer, nu am găsit că deținerea unui comutator de alimentare a făcut mult din orice în descărcarea condensatorilor sistemului de energie, fie)

07/06/2013 de Și

Rep: 1

Bună, ți-aș recomanda să faci asta, în cazul în care vrei să folosești piesele vechi pe un alt computer

Rep: 23

Când am reparat PC-urile pentru existență, ni s-au dat curele de încheietura mâinii. Mă întrebam dacă era mai mult despre cât de profesioniști am apărut, având în vedere că este vorba de serviciul de teren în case și birouri.

Eu însumi, aș fi lăsat anterior unitatea de bază conectată cu oprirea minelor, dacă este necesar, astfel încât carcasa să fie împământată. Nu poți lucra cu adevărat în interior fără să atingi carcasa, așa că și tu ești la pământ. Când eram student, obișnuiam să folosim drenajul din bucătărie pentru proiectele noastre electronice.

Obișnuiam să găsesc cureaua o durere, deoarece ar prinde întotdeauna lucrurile, în plus, dacă nu este la vârful degetului, mă întreb cât de bun este să scap de toate sarcinile.

Așa cum au spus alții, nu poate fi rău (decât dacă îl prindeți în carcasă) să purtați unul.

Rep: 31

Nu chiar. Deconectați toată alimentarea de pe desktop cel puțin 5 minute înainte de a o dezlipi.

Comentarii:

Thx D

24.06.2010 de Terrifiedz

Acest răspuns este incorect. Electricitatea statică se acumulează pe corpul tău nefondat. Țin întotdeauna cablul de alimentare conectat la sursa de alimentare și ating doar orice parte metalică din interior înainte de a atinge plăcile de circuite.

22 de ani făcând asta în fiecare zi - zero probleme.

26.06.2010 de Vic

Terrifiedz